Forum www.dcmarvel.fora.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
<    Organizacja i komentarze   ~   Supcio meets marvel
Neon
PostWysłany: Pon 20:58, 26 Maj 2014 
Światło w tunelu


Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Imię
Nazwisko
Wiek
Zawód:
Biografia: jak został łowcą, co robił wcześniej, krewni ewentualni etc.

Umiejętności:
łowca
- Wybierzcie ulubiony typ broni ( łuki/kusze palna, krótka palna, długa palna, biała) , którą wasza postać będzie się posługiwać po mistrzowsku, reszta w zakresie podstawowym. Np. odetnie kończynę szablą i się nie skaleczy, ale żaden z niej fechtmistrz
- Walka wręcz jest na poziomie, w którym łowca jest w stanie poradzić sobie z dwoma-trzema przeciwnikami. Może się to wiązać z uszczerbkiem na zdrowiu w postaci siniaków, stłuczeń etc.
- Posługiwanie się wytrychem jest w pakiecie.
- Umiejętności wynikające z zawodu i biografii – np. naprawa wozów dla mechanika.
- Specjalizacja: wybrać jedną.
a) Potwory: widma, wampiry, wilkołaki, zmiennokształtni, wiedźmy, demony, ghule, wendigo, mściwe duchy, dżiny, [specter] – mam problem z odpowiednim przetłumaczeniem tego typu ducha. specjalizacja w potworach pozwala na wybranie dwóch z wyżej wymienionych: postać zyskuje wiedzę jak dane stwory eliminować lub ogólnie rzecz biorąc skrzywdzić.
b) niezwykłe przedmioty: postać będzie w stanie sporządzić skrzynie na przeklęte obiekty i będzie wiedziała do czego można wykorzystać rzadkie składniki – np. korzeń snu żeby wbić się komuś do snu, gorzej ze znajomością właściwego zaklęcia potrzebnego w tym procesie oraz z wiedzą jak go zdobyć.
c) Zaklęcia: każdy łowca startuje z: inkantacją do stworzenia wody święconej i egzorcyzmem, które znają na pamięć. Specjalizujący się w zaklęciach będzie posiadał coś na kształt notesu, gdzie będzie miał zapisane:
- zaklęcie na przyzwanie demona,
- przyzwanie ducha,
- stworzenie broni na pozbycie się boga z jednej dowolnej mitologii.

Umiejętności specjalne: wybierz dwie
- Włamywanie się do lokalnych sieci – włamanie się do lokalnego monitoringu w mniejszych mieścinach lub komputerów przeciętnych użytkowników.
- Fałszowanie dokumentów – fałszywe odznaki FBI etc. Tworzenie nowych dowodów osobistych
- Tworzenie fałszywych kart płatniczych – postać z fałszywymi dokumentami jest w stanie w banku dostać bez problemu nową kartę płatniczą.
- Inne: akrobatyka/parkour, rozwinięte umiejętności walki wręcz, polowanie (skradanie, tropienie etc.) poliglota ( do 3 języków) lub inna własna w ten deseń.


Złodziej związany ze światem magicznym
- Podstawy posługiwania się bronią krótką
- Walka wręcz na poziomie szybkiego poradzenia sobie z dwoma lub trzema zaskoczonymi ochroniarzami, jednak złodziej jest jak nożyce, a łowca jak kamień.
- Otwieranie drzwi: wytrychem idzie dwa razy szybciej od łowcy i może dostać się do zabezpieczeń elektronicznych – posiada do tego odpowiedni sprzęt – kupiony.
- W pakiecie jest skradanie, akrobatyka.
- Specjalizacja: wybierz jedną
a) rzadkie składniki: złodziej zna się na rzadkich składnikach; wie, gdzie może je dostać i ma paserów.
b) rzadkie przedmioty: miecz hartowany w smoczej krwi, przeklęty przedmiot, czarny grimuar – rozpoznaje, sprawdza autentyczność.
c) Stara wiedza: złodziej wie, gdzie można dostać i komu opchnąć stare traktaty o zapomnianych potworach czy też zwoje z ciekawymi zaklęciami.

Umiejętności specjalne:
a) Tworzenie nowej tożsamości – złodziej nie tylko tworzy fałszywe dokumenty i karty, ale też ma kontakt z ludźmi, którzy za odpowiednią opłatą zamienią fałszywą tożsamość w nową prawdziwą, sprawdzalną, z gotową historią.
b) Sztuka hakerska – włamią się do policyjnych serwerów, dobrze chronionych komputerów czy włamawszy się uprzednio w odpowiednie miejsca są w stanie wprowadzić dane do rządowych komputerów. ( najczęściej z odpowiedniego rządowego budynku.)
c) Włam do sejfów ze specjalnymi zabezpieczeniami – o ile sobie poradzi ze zwykłym sejfem z klasycznym zamkiem lub cyfrowym kodem, to do dodatkowych płyt czy blokad potrzeba właśnie tej umiejętności.
d) Wszelkie metody oszustwa – podmiana kości, oszukiwanie w karty, naciąganie ludzi na kasę w grach hazardowych. Złodziej używając sztuczek iluzjonistycznych jest też w stanie sprawić złudzenie, że mając telefon, portfel i paszport, nie ma nic.
e) własna: języki (trzy), lepsza walka wręcz etc.
Wybrać dwie umiejętności specjalne.

Nieświadomy:
Wszystko uwarunkowanym dobrze opisaną biografią. Poza tym, że nie posiada jakiejkolwiek wiedzy o zjawiskach nadprzyrodzonych. No i wiadomo chcemy mieć geniusza hakera – nie róbmy z niego mistrza walki wręcz.
Czyli zostawiam spore pole do popisu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum www.dcmarvel.fora.pl Strona Główna  ~  Organizacja i komentarze

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.03