Forum www.dcmarvel.fora.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
<    Organizacja i komentarze   ~   [Marvel] X-Men Adventures vol. 2
Ouzaru
PostWysłany: Wto 21:45, 25 Gru 2012 
Kucyponek Jednorogi


Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 1288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dunbar, Szkocja


Wow, niezły upek ^__^ Mój post pewnie stanie w ciągu 2-3 dni, więc jak ktoś coś chce, niech mnie szybko łapie, bo potem będzie za późno Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mekow
PostWysłany: Śro 10:13, 26 Gru 2012 



Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Czy robimy jakiegoś doca, w sprawie ostatniej kwestii z upka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ouzaru
PostWysłany: Śro 14:13, 26 Gru 2012 
Kucyponek Jednorogi


Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 1288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dunbar, Szkocja


Ależ proszę bardzo:

[link widoczny dla zalogowanych]

Filip, poza małym dopiskiem dzisiaj, ma czas dopiero jutro o 18 czasu PL.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Serge
PostWysłany: Sob 19:46, 29 Gru 2012 
Master Chief


Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 1349
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Dwudziesta pierwsza strona vol. 2 zmierza ku końcowi, więc przyszła pora na małą obczajkę Wink. Co byście zmienili, co dodali, czego potrzeba, czego nie potrzeba tej sesji? Wszystkim ma się grać dobrze, więc czekam na wpisy z oczekiwaniami/komentarzami Smile Wszelkie propozycje będę brał pod uwagę, więc piszcie, co byście widzieli w naszej sesji Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Neon
PostWysłany: Nie 19:37, 30 Gru 2012 
Światło w tunelu


Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Jedynie same walki z przeciwnikami, mogłyby być bardziej wymagające, ale to już raczej byłoby zbyt duże obciążenie dla MG, aby przysiąść z każdym z osobna i poprowadzić walki krok po kroku. Zatem jeśli chodzi o mnie, to najlepiej jest tak, jak jest Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Serge
PostWysłany: Pon 0:20, 31 Gru 2012 
Master Chief


Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 1349
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Neon napisał:
Jedynie same walki z przeciwnikami, mogłyby być bardziej wymagające, ale to już raczej byłoby zbyt duże obciążenie dla MG, aby przysiąść z każdym z osobna i poprowadzić walki krok po kroku. Zatem jeśli chodzi o mnie, to najlepiej jest tak, jak jest Smile


Jak w vol 1 były wymagające walki, to okazały się zbyt wymagające, przez co gracze zwlekali z odpisem i nie wyglądało to tak, jak powinno. Jeśli dla Ciebie walki są zbyt delikatne, to możemy Jackowi poobcinać parę umiejek, żebyś miał większe wyzwanie Wink. Chcę uniknąć sytuacji jak z czasów walki z Exodusem, kiedy to większość graczy bała się podjąć jakiekolwiek decyzje i działania i w rezultacie ich bohaterowie niewiele zrobili. Jak na razie daję Wam to, o czym było mówione przy okazji zamknięcia vol 1 - więcej swobody, decydowania o drużynie i przeciwników na poziomie. Ja nie muszę nic robić, bo póki co sami się rozwalacie od środka xD.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mekow
PostWysłany: Wto 2:45, 01 Sty 2013 



Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Właściwie nie bardzo wiem co dodać.

Fajnie by było rozgrywać jakieś wspólnie cosie (nie dialogi, tylko cosie)... tylko, że Max już parę razy proponował i zawsze mu odmawiano (co mnie akurat nie dziwi, bo to jemu namieszano w głowie, a nie innym).

Nowy rok (zbieg okoliczności? Very Happy ) i nowi uczniowie. Może coś w tej kwestii? Jakieś perypetie z uczniami, którzy nie panują jeszcze nad swoimi zdolnościami?


Szczęśliwego Nowego Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Serge
PostWysłany: Wto 14:45, 01 Sty 2013 
Master Chief


Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 1349
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5


No i upek stoi. Wszystko jest raczej jasne i klarowne, więc deadline wyznaczam na sobotę, 19.00 czasu PL. Have fun!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Serge
PostWysłany: Nie 16:19, 06 Sty 2013 
Master Chief


Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 1349
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5


Upek stoi, jest napisany w dość eksperymentalny sposób (z klku "kamer", że tak to ujmę Very Happy), więc radzę przeczytać całość, żeby się nie pogubić i czaić, co się dzieje. Przy działaniach raczej nie będzie wielkiej rozkminki, więc deadline wyznaczam na środę, 19.00 PL.

Mapka, jakby ktoś potrzebował.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ouzaru
PostWysłany: Nie 20:12, 06 Sty 2013 
Kucyponek Jednorogi


Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 1288
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dunbar, Szkocja


Fajny taki upek - bardzo dynamiczny Very Happy Połowa graczy już odpisała, może skróć deadline, bo chcę wiedzieć, co będzie dalej Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 17 z 26
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 24, 25, 26  Następny
Forum www.dcmarvel.fora.pl Strona Główna  ~  Organizacja i komentarze

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.03